Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Makita Garancia:
3 ÉV EXTRA GARANCIA A MAKITA ÉS DOLMAR GÉPEKRE!
Internetes regisztráció esetén a 3 év garancia érvényes minden Makita és Dolmar gépre! Tekintve, hogy gépeink magas minőségű anyagokból, majd' 100 év tapasztalatával készülnek és minden egyes termék minőségellenőrzésen esik át cégünk a kötelező 1 év helyett 3 év garanciát vállal. Ön így biztos lehet abban, hogy termékünk vásárlása esetén hosszú ideig nem lesz gondja vele!
 
 
ELEKTROMOS GÉPEK
Előfordul, hogy a nem megfelelő felhasználás, a használati útmutatóban foglaltak hiányos betartása miatt meghibásodik a termék. Ezekben az esetekben nem jár a garanciális javítás és Ön bosszús vagy csalódott lehet. Mi ezt megértjük és ezekre az esetekre vezetjük be az EXTRA garancia szolgáltatásunkat. Az EXTRA garancia szolgáltatás keretén belül akár ingyenesen, vagy rendkívül kedvező áron vállaljuk azon elektromos kéziszerszámok javítását, amelyek meghibásodása nem garanciális. Ez természetesen nem mentesít a megfelelő gépválasztástól és használattól, de ha megtörtént a baj, mi segítő jobbot nyújtunk!
 
 
KERTI GÉPEK
A MAKITA illetve a DOLMAR kerti gépekre 3 év garanciát vállalunk. A garancia a gyártási és a szerelési hibákra vonatkozik, az irreális túlterhelésből, a kenési elégtelenségből, nem megfelelő tartozék használatból, stb eredő meghibásodások nem. Kerti gépeink a következő termékcsoportokban találhatók: sövényvágók; szegélynyírók, fűkaszák; fűnyírók; láncfűrészek; egyéb kerti gépek. A termékek teljes listája elérhető a www.makita.hu oldalon.
A 3 év EXTRA garancia szolgáltatás feltétele a gépnek a vásárlást követő 4 héten belüli regisztrálása a regisztrációs oldalon.
 
Fontos! A Makita és Dolmar típusú gépeket szerződött partnereinktől javasoljuk beszerezni, mert a gépregisztrációt csak ebben az esetben tudjuk garantálni. Partnereink között település alapján a Segítség menüpont alatt a Partnerkeresőben lehet válogatni.

A 3 év EXTRA garancia NEM vonatkozik az alábbi esetekre: 

  • gépkölcsönzős termékek
  • szándékos rongálás
  • túlterhelés
  • kábelszakadás
  • beazonosíthatatlan, hiányzó dokumentációjú gépekre
  • Briggs and Stratton és Honda motorokra (ezekre a motorokra a gyártói garancia érvényes)
 
MOSTANTÓL 2 ÉV EXTRA GARANCIA A MAKITA LI-ION AKKUMULÁTOROKRA!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2016. november 1-től az internetes regisztrációval elérhető extra garanciát, a gépek mellett a Li-ion akkumulátorokra is kiterjesztjük. Az extra garancia gépek esetében a regisztrációt követően 1 + 2 = 3 év, a Li-ion akkumulátoroknál az eddigi regisztráció nélküli 1 évről 1 + 1, azaz 2 évre módosulhat. 
A 2 éves Li-ion akkumulátor garancia csak abban az esetben érvényes, ha az internetes regisztráció a vásárlást követő 28 napon belül megtörténik.
Az extra garancia ugyanazon feltételek mellett érvényes mint az eredeti 1 éves garancia esetében, az alábbi kivételekkel:
  • gépkölcsönzőben használt termékek,
  • rongálás, törés,
  • túlterhelés, 
  • az akkumulátorral használt géphez kapott használati utasításban leírtak be nem tartása,
  • hiányzó dokumentáció (regisztrált termék adatlap 
  • + a vásárláskor kapott, a termék típusát tartalmazó bizonylat: számla vagy blokk).
Az internetes regisztrációt kérjük a www.makita.hu oldalon belépést követően végezze el. 
Ha nincs még felhasználói fiókja, kérjük készítsen egyet az alábbi linken: http://www.makita.hu/index.php?pg=registration
Reméljük, hogy a fenti garancia kiterjesztéssel a Makita termékek iránti elkötelezettségét, bizalmát tovább növeljük és a jövőben is Makita terméket fog használni.
 
 
 
Milwaukee Garanciális Feltételek:
 
A vásárlásból adódó törvényes jogok mellett a termékre az alábbi garanciális feltételek vonatkoznak:
1. A szerszámokra, akkumulátorokra és töltőkre 1 év jótállási idő vonatkozik. A jótállási idő a vásárlás időpontjával kezdődik, amit a vásárlást igazoló számlával és a jótállási jeggyel kell igazolni.
 
2. Lehetőség van kiterjeszteni a fent leírt jótállási időszakot a készülék regisztrációjával a  www.milwaukeetools.hu weboldalon. A végfelhasználónak regisztrálnia kell az újonnan megvásárolt készüléket a vásárlástól számított 30 napon belül. A végfelhasználónak hozzájárulást kell adnia a belépéshez szükséges adatok online tárolásához, valamint el kell fogadnia a felhasználási feltételeket. A kiterjesztett garanciáról a regisztrációs visszaigazolás, amely e-mailben kerül kiküldésre, és a vásárlást igazoló számla szolgál bizonyítékként. Az Ön törvényes jogait ez nem érinti.
 
3. A jótállás a készülék olyan alkatrészeinek anyag vagy gyártási hibáiból fakadó meghibásodásaira vonatkozik, amelyek a vásárlás időpontjában fennáltak. A garancia kizárólag a javításra, és/vagy a cserére korlátozódik, és nem tartalmaz semmilyen egyéb kötelezettséget, beleértve, de nem kizárólagosan a véletlen vagy következményes károkra. A garancia nem érvényes, ha a terméket nem rendeltetésszerűen használják, nem veszik figyelembe a használati utasítást, vagy ha nem megfelelően van csatlakoztatva.
Ez a garancia NEM vonatkozik:
  • a nem megfelelő karbantartás okozta sérülésekre
  • olyan termékekre, amelyeket megváltoztattak vagy módosítottak
  • olyan termékre, ahol az eredeti azonosító (védjegy, gyártási szám) jelöléseket megrongálták, megváltoztatták, eltávolították•
  • a használati utasítás figyelmen kívül hagyása okozta károkra
  • a nem CE jelzéssel ellátott termékre
  • az olyan termékre, melyen arra fel nem hatalmazott személy javítást végzett, vagy azt a Techtronic Industries Magyarország kft. előzetes engedélye nélkül tették
  • bármely olyan termékre, amely nem megfelelő áramforráshoz volt csatlakoztatva
  • külső hatások (víz, kémiai, fizikai, ütődés), vagy idegen anyagok okozta károkra
  • normál kopóalkatrészekre
  • a nem megfelelő használatra, a szerszám túlterhelésére
  • a nem engedélyezett tartozékok vagy alkatrészek használatára
  • a szerszámmal együtt vagy külön vásárolt tartozékokra a következőket beleértve de nem korlátozozva a csavarhúzó bitre, fúrószárra, csiszolókorongra,oldalsó vezetőre
  • alkatrészekre (tartozékokra), amelyek természetes elhasználódásnak vannak kitéve, beleértve, de nem kizárólag a szerviz és karbantartó készletekre, szénkefékre, csapágyakra, tokmányra, SDS fúrószár foglalatra vagy toldalékra, tápkábelre, fogantyúra, hordtáskára, csiszolólapra, porzsákra, porelszívó csőre, ütvecsavarozógép rugóira, ékszíjakra, alátétekre, vákuum zsákra, tömlőre, csatlakozóra, szórófejekre, kerekekre, stb.
4. Garanciális javítás esetében a terméket el kell küldeni, vagy be kell vinni a következő listán felsorolt szervízközpontok egyikébe. Ebben az esetben a terméket biztonságosan be kell csomagolni bárminemű veszélyes tartalmak nélkül, a feladó címével ellátva és egy rövid hibaleírással.
 
5. A garanciális javítás/csere díjmentes. A cserével a garancia nem indul újra és nem kerül kiterjesztésre. A kicserélt alkatrészek vagy szerszámok a gyártó tulajdonát képezi.
 
6. Ez a garancia érvényes az Európai Közösségben, Svájcban, Izlandon, Norvégiában, Liechtensteinben, Törökországban, Oroszországban. Ezeken a területeken kívül, forduljon a hivatalos kereskedőhöz annak meghatározására, hogy milyen más garancia érvényes.
 
 
Szervízközpontok:
Veres-M Kft.
Cserebogár út 43            
1141 Budapest
Tel.: :+36 1 221 3007
Fax : 12 213007
Email : k.veres-m@chello.hu
 
 
 

Scheppach,Riwall,Riwall Pro garanciális feltételek:

I. A jótállással kapcsolatos általános feltételek

1. A fogyasztói szerződés keretében vásárolt, tartós fogyasztási cikk termék(ek)re a GARLAND distributor s.r.o. az alábbi időre és feltételekkel vállal jótállást (garanciát):

Scheppach, Scheppach Special Edition, Woodster, DWT, Kity, Riwall, Riwall PRO és GTM Professional márkájú termék(ek): 2 év gyártói garancia, amely további 2 évvel meghosszabbítható, amennyiben a fogyasztó a terméket garanciális szerviz felülvizsgálatra beszolgáltatja a vásárlás / üzembe helyezés időpontjától számított 24. (huszonnegyedik) hónap folyamán. A garanciális szerviz felülvizsgálattal kapcsolatos költségek a fogyasztót terhelik. A meghosszabbított garancia időtartama alatt a szervizelésre nem vonatkozik a jogszabályban előírt 15 napos határidő.
MWH márkájú kerti bútorok: 3 év gyártói garancia
Palram márkájú üvegházak, kerti házak, kocsibeállók és kerti pavilonok: 10 év gyártói garancia
Palram márkájú pergolák: 7 év gyártói garancia
Minden további, fentebb fel nem sorolt GARLAND distributor s.r.o. által forgalmazott termékre 2 év gyártói garancia vonatkozik.

2. Az elhasználódó, ill. kopó alkatrészekre és az ezen kopó alkatrész által okozott járulékos meghibásodásokra és a külső behatás által előidézett meghibásodásokra, ill. a napi használat során keletkező sérülésekre (pl. karcolások, horpadások stb.) a jótállás nem vonatkozik. Ugyancsak nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe a termék üzembe helyezése, illetve a termék beállítása. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő.

3. A nem fogyasztói szerződés keretében vásárolt, illetve professzionális vagy kölcsönzői célú felhasználásra szánt tartós fogyasztási cikk termék(ek) esetén a vásárlás / üzembe helyezés napjától számított 6 hónap kijavítási garancia vonatkozik a gyártási eredetű hibák kijavítására. 

II. A jótállási idő és a jótállás érvényességi területe

1. A jótállási határidő a vásárlás napján, a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával, illetve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A jótállási határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Az években megállapított jótállási idő azon a napon jár le, amely elnevezésénél vagy számánál fogva megfelel a kezdő napnak; ha ilyen nap a lejárat hónapjában nincs, a határidő a hónap utolsó napján jár le. Ha a határidő utolsó napja munkaszüneti nap, a határidő a következő munkanapon jár le.

2. A termék kijavítása esetén a jótállási idő meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az időtartammal, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni. A fogyasztási cikknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a jótállási igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.

3. A jelen jótállás a Magyar Köztársaság közigazgatási területén érvényes.

III. A jótállás érvényesítése

1. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti. A jótállási igény jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállási igény a számlával, ill. nyugtával érvényesíthető, feltéve, hogy abból kitűnik a vásárlás időpontja és a termék típusa. Ezen információk hiányában az érintet termék,
illetve a vonatkozó jótállás és annak feltételei nem állapítható meg, így a jótállás teljesítése gyakorlati nehézségekbe ütközhet.

2. A fogyasztó a jótállási igényét a Forgalmazóval vagy a Kereskedővel szemben érvényesítheti. Továbbá a fogyasztó a kijavítási igényét a GARLAND distributor s.r.o. által kijelölt, a jótállási jegyen feltüntetett szerviz szolgáltatóknál közvetlenül is érvényesítheti. A kijelölt szerviz szolgáltatók neve és címe a www.garland.hu honlapon is elérhető. 

3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik. Ha a fogyasztási cikk meghibásodásában a fogyasztót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a jótállási kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a fogyasztó köteles viselni, ha a fogyasztási cikk karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Forglmazó (Kereskedő) e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

4. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. 

IV. A jótállási igény bejelentése
1. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A jótállási igényt a fogyasztási cikk minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.

2. A fogyasztó a jótálláson alapuló igénye érvényesítésével kapcsolatos nyilatkozatát a Forgalmazóhoz vagy Kereskedőhöz vagy szervizhez intézheti.

3. Ha a fogyasztó a jótállási igényét a terméknek - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a jótállási igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

V. A fogyasztót a jótállás alapján megillető jogok

1. A fogyasztó a Ptk. 6:159. §- fog rögzített szabályok szerint

a) kijavítást VAGY kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a fogyasztási cikk hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; − VAGY
b) a vételár arányos leszállítását igényelheti, VAGY a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, VAGY a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

2. A kijavítást vagy kicserélést - a fogyasztási cikk tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. A fogyasztó a választott jótállási jogáról másikra térhet át, az áttéréssel okozott költséget köteles azonban a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

3. Kicserélés vagy elállás esetén a fogyasztó nem köteles a fogyasztási cikknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

4. A fogyasztó a kellékhibás teljesítés okán felmerült kárait a Ptk. 6:174 § szerint érvényesítheti.

5. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termék az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a jelen jótállási jegy III.2 pontjában hivatkozott Forgalmazó és/vagy Kereskedő és/vagy szerviz gondoskodik.

6. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Forgalmazó és/vagy Kereskedő és/vagy szerviz köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Amennyiben a hibás fogyasztási cikk már nincs készleten, úgy a teljes vételár visszatérítésre kerül. A Forgalmazó és/vagy Kereskedő és/vagy szerviz a kijavítás során nem felel a fogyasztási cikken a fogyasztó, ill. harmadik személy által esetlegesen tárolt adatokért vagy beállításokért.

7. A Forgalmazó és/vagy Kereskedő és/vagy szerviz címén a jótállási idő lejártát követően is lehetőséget biztosítunk a hibás fogyasztási cikk kijavítására, az ezzel összefüggésben felmerült valamennyi költség azonban a fogyasztót terheli.

VI. Mentesülés a jótállási kötelezettség alól

1. A teljesítés nem hibás, ha a fogyasztó a hibát a vásárlás időpontjában ismerte, vagy a hibát a vásárlás időpontjában ismernie kellett. A jótállási kötelezettség alóli mentesülést eredményez, ha bizonyításra kerül a Forgalmazó, a Kereskedő vagy szerviz által, hogy a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be. A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából a termékhez magyar nyelvű vásárlói tájékoztatót mellékelünk és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be.

2. A jótállás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen szerelés és üzembe helyezés, valamint a jótállási határidőn belüli illetéktelen beavatkozás. Illetéktelen beavatkozásnak minősül minden olyan szerelés, karbantartás és/vagy egyéb olyan beavatkozás, amelyet nem a Forgalmazó és/vagy Kereskedő és/vagy szerviz végez el.

Hivatalos szervizek:

Őzse János e.v.

4150, Püspökladány,Lajta utca 12

+36 (54) 51144 

janosozse@gmail.com

Vibi Kft.

9024,Győr, Malomszéki u. 3-5

96/444-600

info@vibi.hu

Herendi Kisgépszerviz

8000,Székesfehérvár, utca 10

06 22 306 535

herendi.kisgepszerviz@t-online.hu

Király András e.v.

9371,Vitnyéd, Fő utca 1/a 

Berkes Bt.

7630,Pécs, Mohácsi út 21

+36 72 222 454

berkes@berkesbt.hu

Syrius-Tech Kft.

3508,Miskolc, Futó u. 74

+36 46 500 824

info@syrius.hu

Szabó-Tek Kft.

7700,Mohács, Pécsi út 46

+36 69 302 530

bolt.szabotek@gmail.com

UNO Kft.

7400,Kaposvár, Guba Sándor u. 55

+36 82 511 965

unojarmujavitokft@t-online.hu

Barna András e.v.

9900,Körmend, Berki u. 34

+36 30 499 4247

beszerzes@körmend.hu

ZUZU 98 Kft.

4031,Debrecen, Kishegyesi út 269

+36 52 522 790

szerviz@zuzu.hu

Sárga Fogó Szerviz (Póth és Fiai Kft.)   

2600,Vác, Dózsa György út 53

+36 20 331 8189

info@sargafogo.hu